De Merken Mensen ‘Top marketeers’
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object

Agenda

Steven van Belleghem

19-09-2019
19 september

Trendwatcher & internationaal topspreker Steven van Belleghem is te gast bij DMM. Steven is expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich op de klant te richten in deze veranderende en veelal digitale wereld. Steven schreef 4 boeken, allen bestsellers met wereldwijd meer dan 120.000 verkochte exemplaren. Waaronder: ‘Customers the day after tomorrow.’. Dit is tevens Steven zijn laatste boek en dit boek zal centraal staan tijdens zijn lezing bij DMM.

Peter Heshof

21-11-2019
21 november

Oprichter van trend- en marketingburo "BLOOM" Peter Heshof is te gast bij DMM.
“Mijn passie is om samen met de mensen achter het merk, het merk tot volle bloei te laten komen. Ik gebruik hierbij Tijdgeest & Consumer trendinzichten en ruime marketing ervaring om merken future-proof te maken. Stilstaan in een veranderende tijdsgeest is geen optie.” aldus Peter. Tijdens de DMM sessie dompelt Peter ons volledig onder in de wereld van de Tijdgeest. Je gaat naar huis met praktische, direct toepasbare kennis.

Jaap Toorenaar

13-02-2020
13 februari

Auteur van het boek ‘Hoe verzinnen ze het?', Jaap Toorenaar is te gast bij DMM. 

Eind maart 2019 verscheen Jaap zijn boek. DIt boek gaat over de de hoogtepunten uit onze reclamegeschiedenis en campagnes die miljoenen Nederlanders kennen. De zwanen van KLM, John de Manager van Cup-a-Soup, de olifant van Rolo, Petje Pitamientje, de supermarktmanager van Albert Heijn, Even Apeldoorn bellen, Martine Bijl van Hak en nog veel meer.

De geboorteverhalen van die memorabele campagnes worden verteld door de bedenkers zelf; Toorenaar heeft meer dan 50 reclamemensen gesproken voor zijn interviewboek. Ze vertellen openhartig over hun zoektocht naar een goed idee, over hun opdrachtgevers en hun briefings en over de eerste reacties van hun klanten op hun voorstellen. Die waren niet altijd positief.

Jaap Toorenaar is zelf ook reclamemaker. Hij heeft bedacht 'Calvé pindakaas. Wie is er niet groot mee geworden?’ en de eerste commercials met dat thema, met Evert van Benthem en Joop Zoetemelk. Andere zinnen van zijn hand zijn o.a: 'Een beter milieu begint bij jezelf.’ 'NRC Handelsblad. Slijpsteen voor de geest’ en 'De maatschappij. Dat ben jij’.

Reclame is een moeilijk vak; veel reclames zakken meteen weg in het moeras van ons geheugen. Toorenaar geeft tijdens deze sessie heldere tips en richtlijnen aan marketeers die WEL indruk willen maken.

Bijeenkomst 1 2016

02-02-2016
02 februari

We zijn te gast bij MPG. MPG is specialist in content marketing en inspireert dagelijks miljoenen mensen met rake content. Content uit het hart van merken naar het hart van de eindgebruiker met als doel echt één op één contact. MPG. werkt vanuit de overtuiging dat contentdistributie optimaal effect heeft vanuit een omnichannel benadering. In de hedendaagse wereld van storytelling staan inspireren en verbinden centraal. Daar ligt de basis van contentmarketing. Altijd vanuit een centraal concept, zoals ze ook bij Ahold hebben bewezen met Allerhande. Het bureau heeft met het Allerhande contentplatform internationaal dé succescase neergezet in het gebruik van scalable content.